fredag 14. september 2007

Sykehus

Da har jeg hatt min første overnatting på sykehus.

Like før kl 22 i går kveld fikk jeg så store vansker med å puste.
Vi ringte sykehuset som sendte ambulanse og mamma som måtte komme å være barnevakt.
Det utrolige er at min mor, som sov, kom før ambulansen!

Alt var greit på sykehuset. Metningen var fin, pulsen var litt høy.
Var litt rød og hoven bak i halsen, men ellers var det ikke noe å si.

Kjeven min var helt i lås, uten at noen kunne si noen grunn.
Fikk beroligende og sovetablett, og natten gikk.

Kl 7 ble vi kastet ut fra rommet, og først kl 10 kom legen som skulle skrive meg ut.
Det var 3 laaaaange timer.


Nå er jeg hjemme, og formen er helt grei.
Håper på å unngå et nytt besøk.

5 kommentarer:

Marianne Tingeling_Dream sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne Tingeling_Dream sa...

Huff da Lykketrollet. Ikke noe sælig å ikke føle at man får puste. Sender deg en god klem å håper det ikke skjer igjen.

Sjokomanen sa...

Stakkars *klem*

Håper du slipper flere slike turer.

Lise sa...

Håper du føler deg bedre i dag og at du er oplagt til å treffe oss. *klem*

Linda sa...

Høres ikke noe morsomt ut det der.
Føler med deg, kvalme er noe av det verste man kan ha. Man blir helt paralysert.