tirsdag 11. september 2007

Kur 2A

Da var kur 2A over, og det er godt.
Etter kur 2B, så står det mellom 4 og 6 kurer igjen. (8 eller 12)

Kom opp på sykehuset tidlig denne gang, og fikk begynt ganske med en gang.
Kroppen vegrer seg, og jeg er kvalm lenge før den er begynt.
De siste 2 timene er laaange, da er det en pose igjen, som må være i en pumpe.
Dvs de styrer hvor mye som går inn. De 3 første posene får løpe "fritt"
Fikk sovet en halvtime, og våknet opp kvalmefri, men den kom kjapt tilbake.

Dagen i dag har gått til å sove etterpå, stort sett.
Ungene kom hjem kl 18, og det var kjekt, men også slitsomt.
De var "heldigvis" i seng til kl 19.

Jeg er uggen og kvalm om hverandre. Mest uggen. Klarer ikke sitte, klarer ikke ligge, klarer ikke gå.
Men det har da gått på et vis.
Håper på en god natt søvn, og en noen lunde bra dag i morgen.

Ungene skal begge på sangene sine (babysang og småbarnsang) men kanskje jeg må sende sambo med dem.

Nå skal jeg prøve å spise, og jeg håper det går.
Har ikke spist på 12 timer.

2 kommentarer:

Lise sa...

Håper du får en god natts søvn. *klem*

Lise sa...

Hvordan har det gått med deg i dag? Har tenkt masse på deg.