tirsdag 25. september 2007

Kur 2B overstått

Da er kuren oversått, og det gikk veldig fint i dag.

Leverte unger til barnevakt kl 9, og var på plass på sykehuset litt før 10.
Var kvalm allerede.

Kl 1030 begynte kuren, og kl 1110 var det bare siste posen igjen.
Den tar opprinnelig 2 timer, men de måtte sakke farten på den, så tok litt lengre tid.

Kl 1330 var jeg ferdig, og i overraskende fin form.

Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dag!! :D
Det har vært litt sånn superkvalm i ene minuttet, og ikke kvalm i det andre.
Men det er overlevelig.

En veldig kort rapport fordi jeg blir kvalm av å skrive om det.
Og det vil jeg ikke bli nå som jeg er ikke-kvalm fra før ;)

3 kommentarer:

deleted sa...

Så flott at du er i god form! Klem, Irene og Alma:)

Anonym sa...

Hei.
Så adressen din på msn så gikk får å se hva det var. Utrolig tøft av deg lage en blog på hvordan du har det og behandling. Jeg hadde aldri hørt om denne typen kreft før jeg leste om det nå. Kjempe bra info side. Vil ønske deg lykke til vidre med behaldlingen. Kommer til å følge med på deg nå. Klem fra Tonje

tore sa...

godt å høyra at det går rette veien. stå på!

helsing
ein som vart tipsa om deg og bloggen for første gong i dag