mandag 24. september 2007

Dagen før kur 2B

Da er det tid for ny kur.

Tok blodprøver i dag, og det var nesten en times ventetid.
Var i utgangspunktet bare 2 før meg, men så ramlet det inn med folk som hadde rød lapp. Rød lapp betyr at de går foran i køen.

Heldigvis var det ikke venting for å komme inn til legen.
Der var i grunnen alt som vanlig.
Blodprøvesvarene var ikke kommet, så aner ikke hva de lå på. De skulle ringe om det var noe men jeg har ikke hørt noe, så regner med at alt er flott.

Gruer meg til kuren i morgen. Det er så lite gøy å bli så dårlig.
Men etter denne har jeg "bare" 12 ganger igjen.
Det er så rart å tenke på... det er ikke lenge til jul, og etter jul har jeg bare 1-3måneder igjen. Når man tenker sånn, så går dette fort.
Men så tenker jeg på at når jeg er ferdig, så er minstejenta blitt 1 år. DET er lenge til det! Hun er jo bare 6 måneder...
Det er så trist å gå å ønske at resten av babytiden skal gå superfort, når jeg egentlig skal ønske at den går sakte....


CT fikk jeg på det dummeste tidspunkt, fredag neste uke.
Vi er på hytten den uken, så det blir mye frem og tilbake.
Jeg kunne få CT på mandag, men da ville kurdagen blitt onsdager fremover. Det vil jeg ikke, så da får det bare bli sånn.
Er veldig spent på resultatet, selv om det ikke er før neste CT jeg vet hvordan resten av behandlingen vil bli.

Ellers må jeg få takke for alle kommentarer og lykkeønskninger. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette går nok bra Lykke.