mandag 10. september 2007

Dagen før kur 2A

Dagen hittil har gått til mye venting.
Legene var veldig treg på dagposten i dag, det var de ikke for 2 uker siden.

Hadde time kl 11, men først i 12tiden ble jeg hentet inn.
Alt var fint, kulene har krympet enda mer siden sist, og noen er helt borte. :D
Det er helt utrolig.
Hadde en ny lege i dag, og hun nevnte at halsen min så tykkere ut enn hva som er "normalt". Vel, hun skulle bare sett hvordan det var for 4 uker siden. Da este den ut på venstre side.
Først nå begynner jeg å føle meg normal.

Immunforsvaret mitt er veldig lavt!
Legen mente at jeg ikke kunne få kur i morgen.
Det lå på 0.2, og det skal egentlig være minst 1,7.
Leukocyttene var lave, de lå på 1.8, og skal helst være 3,5.
Men den øverste legen er beintøff, og ville gi meg kur allikevel! Jubel for meg, det passer ikke å utsette kuren akkurat nå.
Må sette sprøyte på meg selv på onsdag, så det kommer seg litt opp igjen.


I kveld skal ungene til farmor, og overnatte der. Siden hun skal ha dem i morgen, så kunne hun likegjerne få dem i dag.
Så stress å levere unger på andre siden av byn når man skal møte tidlig på sykehuset.
Er første gang de overnatter der faktisk, så dette blir spennende.
(første gang på overnatting for hun minste i det hele tatt)
Sambo skal jobbe senvakt, så kvelden får jeg helt for meg selv! Herlig!

2 kommentarer:

Sjokomanen sa...

Lykke til med kuren i morgen, og nyt kvelden og natten uten barn.
*klem*

Lise sa...

Så kjekt at du får god hjelp med ungene. Kos deg med egentiden, og lykke til i morgen.