torsdag 20. september 2007

Forkjølet

Det er jeg blitt!
Veldig kjedelig.

Har vært på sykehuset for å ta blodprøver.
Blodverdiene var litt forhøyet, som er tegn til infeksjon. Men de trengte heldigvis ikke gjøre noe med det.

Sykepleieren min er borte neste uke, så jeg får en annen sykepleier på neste kur.
Dette er litt kjedelig, fordi min sykepleier er ganske pratsom, og da går kuren fortere.
Men det går vel på et vis med den andre også.

Ellers har jeg hatt to veldig fine dager nå.
Benmargskrampene har sluppet taket, og jeg kjenner bare litt innimellom.
Immunforsvaret mitt er på topp igjen! Det var godt å høre!

Jeg er veldig slapp på ettermiddagene i 4-5tiden, men det pleier å gå seg til.

Nå skal jeg nyte helgen, før det er på an igjen på mandag.
Det gleder jeg meg ikke til.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så tøff lykke. Jeg følger med på deg. Fint at du har denne siden og takk for at du er så åpen. Håper du får en fin helg

Anonym sa...

Du er utrolig tøff!
Er kjempe imponert over at du klarer å ha humøret du har jeg, og at du klarer ta vare på to små barn oppe i det hele.
Følger med på dagboken din selv om jeg ikke alltid legger igjen spor.
Håper at dagene blir bedre fremover!

God bedring og lykke til videre!

Anonym sa...

Så godt at du har fått noen gode dager.

Hvordan er det med kur om du er forkjølet? Går det som vanlig?

Lykke til på mandag.

Lykketrollet sa...

Takk for kommentarer og lykkeønskninger. :)

Så lenge blodprøvene er fine, så blir det kur selv om en er forkjølet.
Men satser på å bli frisk innen den tid. :)

Mammatuss sa...

Det er tøffe dager du har! Godt det er noen roligere dager innimellom.

Følger med deg fra sidelinjen og håper du får flere lettere dager.

Klem
Mammatuss (FP)