søndag 30. september 2007

En liten oppdatering

om ingenting egentlig...

Har ikke skrevet så mye denne uken, men det er fordi jeg har hatt det så bra.
Formen på onsdag, dagen etter kur, var helt fantastisk. Var helt "normal", om jeg kan kalle det for det.
Torsdag og fredag var kvalmen stigende, men overlevelig.
Orket til og med å dra på nattåpent fredagskveld. Shopping gjør godt altså!
Men var jammen sliten etterpå, og det ble merket på lørdagen!
Våknet opp uten noen krefter.
Orket allikevel å dra eldstejenta med til byn på cafétreff.
Sambo og lillesøster koste seg hjemme. Han har da ikke pappaperm for ingenting.
Var på familiebesøk på kvelden.

I dag har vi vært på en slags familietur på akvariet.
Det store var pingvinene, eller fiskepinnene som storesøster så fint kalte de. Hehe.
Selene var også gøy, men de store slangene var litt skumle.
En sliten jente sovnet på vei hjem, og det har vi fått merke på kvelden - en jente som IKKE skulle sove.
Lillesøster satt med suttekluten i munnen gjennom hele akvarieturen.

Nå er det høstferie, og vi skal en tur på hytten.
Det som er irriterende er at jeg enda ikke har hørt noe om CTen som ble bestilt til fredag. De kan da ikke sende timen bare 1 dag i forveien, men det kan nå se sånn ut.
Så det blir en travel mandag da vi mest sannsynlig må opp på sykehuset for å hente det jeg trenger til CT-timen. Bla en ekkel kontrast som må drikkes 3 timer før.
Det medfører nok venting på sykehuset som ikke passer inn i vår allerede travle mandag.

Det skal jammen bli godt å få slappet av på hytten noen dager!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du får slappet litt av på hytten. Og lykke til på CT på fredag.

Anonym sa...

Håper du får en fin hyttetur. Godt å se at du føler deg ganske bra nå!
Lykke til med CT på fredag
Klem fra Mathias sin mamma.

Anonym sa...

Kos deg på hytta, M.. Tenker masse på deg. :klem:

Thea_84 sa...

Heisann!

hvordan går det med deg?

Følger deg på din vei til å bli frisk.

Thea_84

Anonym sa...

Hei!! :) Da fikk jeg endelig skrevet litt..trodde jeg måtte ha brukernavn og greier jeg da vet du!! Blir spennende å se hvordan CT resultatet blir! Tipper svulstene har blitt mye mindre!! Tvi tvi!! Håper dere har hatt en fin høstferie uke! Og kos dere masse i helgen!! Klem!!