søndag 9. september 2007

Merkelig

I dag har jeg vært veldig dårlig.
Jeg som skulle ha gode dager før neste kur...

Begynte med at jeg klarte ikke se hva som var rett foran meg. Alt var sklidd utover.
Ble bare verre og verre.
Etter en liten time gikk det over, men ble erstattet med en forferdelig hodepine og en ubeskrivelig kvalme.
Etter å ha sett på nett, så ligner det veldig på beskrivelsen på migrene.
Det har jeg aldri hatt før.
Var på nippet til å begynne å kaste opp, så samboeren min måtte skynde seg å hente kvalmestillende som lå hjemme. (vi var hos mine foreldre)

Litt kvalmestillende, og 3timers søvn gjorde susen.
Jeg syns det hele er utrolig merkelig. Det kom jo så plutselig.
Om det er bivirkning av cellegiften aner jeg ikke, men det er jo 12 dager siden forrige kur.

Eldstejenta har skjønt at det er noe gale med mamman sin.
Etter jeg var så mye fraværende i dag, så klenger hun seg til meg med en gang hun har mulighet. (noe som ikke hjalp særlig på kvalmen)
Det er ikke lett å fortelle en snart 2åring om hva som skjer heller, selv om hun sikkert hadde skjønt mer enn jeg tror.
Det skal bli tøft fremover, for alle sammen... Det er hvertfall sikkert.

4 kommentarer:

Linda sa...

Så bra at det er så gode prognoser. En jeg kjenner ble nylig friskmeldt og det er godt å vite at det stortsett går bra.
Håper du slipper altfor store plager gjennom behandlingen. Bli frisk!

:-)

Lise sa...

Uffameg for en lei dag du har hatt. Du skulle jo ha gode dager før neste kur. Dette er jo nesten det en kan kalle blodig urettferdig. *klem*

Lykke til i morgen. Håper du er blant dem som ikke får det likt hver gang.

Sjokomanen sa...

Håper dagen i morgen blir bra, og at du får gjennomført kuren på avtalt dag.

Tøff du M.
*klem*

Marianne Tingeling_Dream sa...

Hei Lykketrollet! Håper at formen din er stigende etter kuren din i dag og at du ikke blir så ille som sist.
Klem.