mandag 5. mai 2008

En uke er gått

siden jeg var ferdig...

Har ikke merket noe særlig bedring på formen enda, men det vil nok ta sin tid.
Huden min er veldig rød der jeg ble strålt. Har blitt verre de siste dagene, akkurat som de sa. Nå er det blitt vondt også. Ser sterk solbrent ut, og nå føles det likedan.
Storesøster har en tendens til å slenge seg rundt halsen min om jeg sitter på gulvet. Det er jo koselig, men ikke akkurat nå. Hehe.
Jeg skal jo holde området borte fra sol, men det er så vanskelig syns jeg. Det er strålt helt opp på haken, blir jo helt umulig å dekke alt det. Jeg tror jeg må ut i dag for å kjøpe sunblock, så får jeg beskyttet litt i det minste. Ungene trenger solkrem til å ha i barnehagen også.

Halsen innvendig er mye bedre da! Drikke (bortsatt fra brus) klarer jeg å svelge normalt nå. Mat må jeg svelge i veldig små biter, men jeg klarer i det minste å svelge.

Lillesøster er fortsatt ganske pjusk, men vært feberfri siden fredag.
Hun er så trøtt på en måte. Veldig knekete og kosete. Også hoster hun en del enda.
Jeg valgte å sende henne i barnehagen i dag da, hun har jo ikke vært der på halvannen uke nå.
Leverte henne i 11tiden, og henter henne 1430. Da får hun kort dag i det minste.
Syns hun er så mye syk for tiden.
Storesøster holder seg frisk, heldigvis. :)

Vi var i konfirmasjon i går, da hadde jentene på seg hver sin bergensbunad.
De var jo bare SÅ fine! :D
Må vise bilde av de.

Begge to klar til å gå.










Bikerbabe






Kake må til


Oi, ble litt mange. Hehe.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk du er ferdig:D:D:D

C og E var aldelses nydelige i bunadene sine:D:D

Karen sa...

Ååh, så kjempefine de var :)

Anonym sa...

Så deilig å være ferdig!!!

Fantastisk nydelige de to jentene dine. Og bunadene er lekre.

Formen kommer nok skal du se.

*klemmer*

Anonym sa...

Nyyydelige jenter!!!

Håper du føler deg bedre snart!

Anonym sa...

Så nyydelige jenter du har!! Flotte bunader.

Må være deilig å være ferdig med behandlingen. Lykke til videre. :o)

Lise sa...

Fine, fine tanteungene mine! :forelsket:

Kjempekult med bikerbabe-bildene. :D