torsdag 22. mai 2008

Litt ekkelt

Jeg har en kul som stikker ut fra halsen min igjen.
Jeg hadde jo fortsatt kuler der da jeg var ferdig, med svar om at det er arrvev i de.
De kan jo ikke vite, får jo ikke petscan av de.
I dag så jeg at den synlig stikker ut fra halsen min igjen. Jeg TROR ikke den er større, men mm er jo ganske vanskelig å kjenne også da. Det kan jo også være at jeg er blitt tynnere rundt halsen, og den derfor er mer synlig.
Litt skummelt er det allikevel. Hva om de ikke har fått tatt alt??
Jeg skal til legen på mandag, men det er jo den legen som ikke tok kulene mine seriøst første gang. Han tar vel alt som har med kuler og meg å gjøre seriøst fra nå av håper jeg.

Ellers går det som vanlig her.
I dag var jeg med barnehagen på tur. Det var veldig kjekt!
Jeg var med lillesøsters gruppe på barnas hus. 5 barn.
Der var det et skikkelig sanserom som ungene kunne utfolde seg i. Vegg med brikker i som man kan ta ut og inn, hus med vinduer formet som firkanter, trekanter og rundinger.
Også var det et svart telt nesten, med en stor "dør" og en liten. Der inne var det puter og grønt lys. Også kom det sanselyder fra en høytaler oppe, med babygråt og mange andre lyder.
Etterpå spiste vi fiskekaker til lunsj. Og jeg fikset kameraet deres. De trodde det måtte inn på reprasjon, og så for seg 3 uker uten kamera. Men jeg fant en løsning.
Følte meg ganske smart da! Hehe :p Den cellegiften tror jeg har gått på hjernecellene, for jeg klarer dårlig å konsentrere meg og tenke.

Vi hadde en veldig fin 17.mai i bryllupet.
Ungene storkoste seg! Storesøster sluknet i 18tiden, men våknet igjen til kakene. Lillesøster holdt koken helt til vi skulle hjem.
På vei hjem stoppet vi i byn for å se fyrverkeriet. Det var litt skummelt syns jentene.

Jeg er helt utslitt etter alt som er skjedd de siste dagene.
Vi prøver også å planlegge ferie med min bror og hans familie, men det er jammen ikke lett når vi har forskjellige krav og behov.
Men får håpe det ordner seg.

Har lyst å vise litt fler bilder, men det får bli i morgen tror jeg.

2 kommentarer:

Lise sa...

Oida, den kulen høres ikke bra ut. Jeg synes du skal ta en telefon til Haukeland i dag. Fastlegen din har ikke kompetanse, det er best å komme i dialog med dem og bli undersøkt av dem. Og jo fortere du ringer dem, jo fortere kommer du til. Du kan ikke gå rundt å engste deg! *klem*

Håper dere kommer frem til en enighet ang. ferien som er til det beste for dere alle.:)

Anonym sa...

Ekkelt med den kulen kan jeg tenke meg! Du får oppdatere oss når du har vært hos legen! Ikke så lett og stole på han når han tabbet seg ut sånn med de kulene nei!

klem Karina