mandag 26. mai 2008

Vært hos legen

Da var legebesøket unnagjort.

Fikk forlenget sykemeldingen, så det gikk greit.
Jeg skal sende inn attføring søknad, også skal jeg tilbake neste uke for å være med på å skrive legeerklæringen.
Ang kulen så tror jeg det bare er innbilning. Han kjente på dem, og syns selv de kjentes jevne og flate ut. Strålingen kunne visstnok også ha virket inn på kulene så de ble litt større. Så vi ble enige om at jeg bare ser det an, og ringer tvert om jeg syns de vokser.
Jeg kan uansett ikke få mer cellegift nå. Tror jeg har fått maks for denne omgang, og håper virkelig ikke det blir fler!

Ang storesøster så trodde han ikke det var allergi. Han trodde det kunne være kronisk øyekatarr. Det var ikke så mye å gjøre med, annet enn å vaske øynene godt.
Om det skulle være allergi, så ville ikke testene slå ut før hun er 4. Om hun blir skarp rød på øyet, så skulle jeg komme tilbake med henne.


Ellers skal avd leder i barnehagen slutte :(
Det er litt trist. På 6 mnd har 3 av 4 ansatte på hennes avd blitt byttet ut.
Den nye avd lederen blir hun som vi hadde så mange misforståelser med.
Det blir så trist... 2. personen som vi har virkelig funnet tonen med som slutter.
Var så enkel å snakke med dersom det var noe vi måtte ta opp.
Det blir virkelig tomt uten denne avd lederen. :sukk:


En del nye bilder.
Lillesøster kan stå! Reiser seg opp overalt nå.


Storesøster på tur.


Ser ned på elven


Lillesøster også med.

Den geniale nye vognen vår!


Jentene har fått nye sykler



17.mai!


Sove skulle vi ikke...

Brannmannjente, som har et nytt yrke på listen sin.


Vi prøver å kutte ned på smokkebruken. Nå er to smokker festet, en på dynen og en oppe i stuen. Venter bare på den dagen hun kommer ut med hele dynen, Hehe. (Vi fjerner snoren om natten da)
Fungerer veldig bra!

Elsker å bade!



Også til slutt to bilder jeg tok av brudeparet.




Sånn, var en del bilder.
Men jeg elsker jo å vise frem. :D

3 kommentarer:

Karen sa...

Hei hopp... Etter bryllup og grand prix feiring har jeg hatt noen venner som har kommentert at de fikk inntrykk av deg som en veldig sterk jente, og de bøyde seg jo i støvet av begeistring når de fant ut at du hadde to barn også ;)
Men sant skal være sakt, du er en veldig tøff jente som sikkert kan inspirere mange i lignende situasjoner både når det gjelder kreft og barn...
Jeg heier på deg !!! hehe...
Jah, og veeeeeeeeeeeldig flåtte bilder... Spesielt de av brudeparet ;( hehe...
Klemz...

Anonym sa...

Så flott at legebesøket gikk så bra!

Trist at det er så stor utskifting i personalet i barnehagen. Men trøst deg med at ungene innretter seg veldig fort. Det er verst for oss mammaer!


Og de jentene dine er fantastisk nydelige!! Blir helt matt av å se på de!

Ha ei fin uke :)

Lise sa...

Så fine bilder. :D Flinke lillesøster som står! :)

Godt å høre at legen kunne berolige deg. Det er sikkert helt i orden. *klem*