tirsdag 29. april 2008

Jeg er ferdig!

Trodde aldri denne dagen skulle komme!
Nå er jeg ferdig med all behandling. Jeg er frisk!

For noen mnd siden var denne dagen veldig langt vekke, nå er den her!
Blir veldig tomt fremover. Vært så mye på sykehuset denne mnd, og fra nå av er det ingenting.

Denne uken er lillesøster hjemme med meg. Hun var med de to siste dagene på sykehuset.
Hun har vært syk, med mellom 38 og 40 i feber. Har hatt hes hoste, og nå er hun blitt hes i stemmen også.
I dag var hun feberfri da hun våknet, men midt på dagen var hun brått oppe i 40 igjen.
Har hun feber i morgen også går vi til legen.


Tenk, nå kan jeg begynne på mitt nye liv, som frisk!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fantastisk vennen! Visste du ville klare det! Gratulerer kjempe masse... Gla i deg

Anonym sa...

Jiiiippi!!!

Endelig er du ferdig!! Jeg gleder meg sammens med deg!!

Håper lillesøster blir fort frisk!
Klem!

Anonym sa...

Kan bare tenke meg til hvor deilig det må være! Gratulerer sååååå mye!!!!!! Og takk for at jeg har fått følge deg på veien!
Masse lykke til framover og koooooos deg med familien, sommer og fri!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med å være ferdig! Leste meg igjennom hele bloggen din så sitter med klumper i halsen og kjenner jeg bøyer meg i beundring! Kjempeflink og sterk er du!
Og tusen takk for hyggelige hilsner på NM!

Hjerterom Laila sa...

Gratulerer med vel overstått kur! Håper du fortsetter å blogge så vi som har fulgt med her kan få følge deg og dine videre :)

Anonym sa...

Gratulerer som frisk! Håper tiden fremmover ikke blir så tom, men heller fantastisk !

Anonym sa...

Gratulerer!
Endelig! No kan du nyte våren og sommaren og konsentrere deg om å komme til hektene igjen!
Vi må forresten treffast snart! Har fått ny leikeplass i borettslaget vårt. Kanskje vi kunne ta eit leiketreff med ungane ein dag?
Klem frå Jannicke

Anonym sa...

GRATULERER!!!! =)