torsdag 17. april 2008

Plagene måtte komme

Da er nesten andre stråleuke over. Det går ganske greit.
Eneste er at jeg har nå fått vanvittig vondt i halsen!
Jeg klarer ikke spise. Kjennes ut som halsen blir revet opp når jeg svelger.
Og jeg som har 8 strålinger igjen! :(

Foreløpig kan jeg svelge flytende uten store problemer, så det går greit å drikke.
Men mat; AU!
Tok ibux i dag før middag, da klarte jeg å spise uten altfor store smerter.
Men ser for meg at jeg må forsøke paralgin forte mot slutten.
Blir mye suppe fremover. Hehe.

Ungene har fått øyebetennelse igjen. De hadde det sist i påsken.
Veldig kjedelig. Øyedråper hadde vi igjen fra forrige gang, men må til legen med de helst i morgen, hvis ikke vi avventer til mandag.
Det er puss i øyene deres omtrent hele tiden, til tross for drypping.
Storesøster er forkjølet i tillegg. Var våken i hele natt, tett nese.
Forsov oss i morges. Ungene sov jo til nesten halv10, og jeg skulle være på stråling 1015. Kjørte dem til mamma som heldigvis ikke var på jobb i dag, fikk unnagjort strålingen og kjørte dem til barnehagen etterpå. En stresset morgen!


Ellers har vi fått ny bil! :D
En renault megane, 2005 mod.
Fikk den i går. God å kjøre, men veldig uvant.
Jentene har drømmeplass bak. Nøkkelen er et kort som man stikker inn. Artig.
Skal bli herlig å kjøre på bilferie i sommer med denne ja! :D

Må få tatt noen bilder av den i morgen. Må jo vise den frem. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

*klem*
Så dumt at du har så vondt i halsen:( Håper du ikke blir verre slik at du ikke klarer spise suppe heller.

Så gøy med ny bil *drømmer*
Helt greit å vise fram herligheten ja.

*klemmer*

Anonym sa...

Så gøy med ny bil da! =). Håper jentene blir raskt bedre, kjedelig med øyebetennelse. Men er de i barnehagen når de har puss på øynene?

Håper du kommer deg greit gjennom de siste dagene med ståling!