lørdag 19. april 2008

Nye bilen

Ja, da kommer bilder av nye bilen vår. :D














Jentene har veldig god plass baki. Er rullegardiner foran vinduet, noe som er perfekt nå som det er så mye sol. De storkoser seg der bak! :)

















Ellers blir halsen min bare verre og verre.
Nevnte det på strålingen på fredag, og hun snakket om noe bedøvende man kan få. Men overlegen var ikke der :( Så jeg måtte vente til mandag.
Håper inderlig hun er der da.
Jeg har fått noen paralgin forte av mamma da, og de kunne jeg bare ta sa de der oppe, om jeg føler det hjelper.
Hittil har jeg tatt en paralgin forte og en ibux før mat, og jeg har klart å få i meg litt, heldigvis.
Lurer fælt på hvordan uken skal bli, om dette blir verre.

I dag har jeg forresten gått uten lue for første gang på flere mnd! :D
Håret er kort, og jeg liker det ikke, men det var herlig å gå uten lue i denne varmen.
Får se om jeg gjør det videre. Alle er jo vant til å se meg med lue, blir jo nesten flaut å gå uten. Hehe.


Var til legen med jentene i går. Begge to fikk nye dråper. Lillesøster var blitt helt rød på øyet stakkar.
De kan gå i barnehagen med puss på øynene, så lenge de har begynt på øyedråpene. (så det var en som lurte på det)
Legen var litt i tvil om han skulle gi storesøster øyedråper, men hun fikk hun og for at hun skulle få slippe inn i barnehagen som han sa. :p
Håper de blir kjapt bedre.

2 kommentarer:

Karen sa...

Finfin bil... Det var på tide :)
Og jeg synes du er ganske kul med kort hår jeg da...

Anonym sa...

Så fin bil =)
Håper du har fått noe for halsen nå, kanskje du er ferdig med strålingen nå...