tirsdag 8. april 2008

Strålingen igang

Ja, da var siste innspurten i gang.

På torsdag var jeg på andre forberedelse, og det tok tiiiid.
Å ligge så lenge med den masken på var helt forferdelig. Får et skikkelig press på hodet som gjorde at det bare ble vanvittig vondt til slutt.
En befrielse å få masken av!
Fikk timer som oftest kl 1315, men de skulle se hva de kunne gjøre med det.

I går var jeg til første stråling.
Kom litt forsinket inn, men det var ikke så ille.
De tok enda noen bilder først, så måtte ligge en stund med masken da også.
Kjente trykket komme igjen etter en stund.
Så gikk de over på strålingen. Det tok toppen 20 sekunder! Helt utrolig hvor fort det gikk.
Så fikk jeg masken av, en lettelse!
Fikk forandret en del timer til 1015. Det dumme var at de hadde forandret de to gangene jeg hadde kl 09 også. De ville jeg jo beholde.

Nå er det bare kjapt inn 16 ganger til, så er jeg ferdig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå er det jammen ikke lenge igjen!! Gleder meg så utrolig mye på dine vegne!!! Håper resten av strålingen går fint. =)Tenker på deg hver dag..

Anonym sa...

Godt å være i gang tenker jeg.
Er det 16 dager etter hverandre du skal inn?