mandag 31. mars 2008

Uvant

For 4 dager siden skulle jeg egentlig hatt ny kur.
Skikkelig uvant å ikke sitte uggen, med fryktelig vondt i armen.

Har vært ganske slapp i helgen, men tenkt som så at det kanskje er fordi noe mangler; cellegiften. Hehe.
Har ikke så vondt i munnen lenger, så klarer endelig å spise igjen.
En uke siden jeg spiste ordentlig sist. Det er nok også med på å gjøre meg slapp.

Har ganske tett program denne uken.
I dag skal jeg på lekegym med storesøster, i morgen skal jeg hjelpe til litt i barnehagen (de har så mye sykefravær), på onsdag skal vi på småbarnsang og på torsdag er det ny stråleforberedelse.
Hater egentlig å ha så mye å skulle. Før elsket jeg det, for å få tiden til å gå. Men nå som jeg er ferdig med giften så kan den gå saaaaakte syns jeg. :p
Jeg var egentlig veldig klar til å begynne i jobb igjen, men etter å ha hjulpet til i barnehagen litt så kjenner jeg egentlig at jeg ikke er så klar allikevel.
For det første så syns jeg det blir altfor lang dag og lite tid med ungene, men akkurat det har jo ikke noe med sykdommen min å gjøre. Så det blir tøft når jeg faktisk skal begynne i jobb. Har i grunn vært veldig heldig som har hatt SÅ mye tid med ungene, siden jeg går hjemme. Pleier jo å levere dem sent og hente dem tidlig.
Men jeg kjenner også at jeg blir veldig sliten av å være der. Har nok litt for høye forventninger til meg selv.
Kan nok ikke begynne i full jobb med det første nei.

Strålingen regner jeg med begynner i neste uke.
Blir en intens periode, med å dra opp på sykehuset hver eneste dag.
Håper jeg kan få det tidlig på dagen, så ikke hele dagen forsvinner med det der.
Legen min sa at veldig mange begynner å få tilbake kreftene under strålingen, så jeg er veldig spent.
Håper øyenbrynene mine kommer tilbake snart også.
Kommer til å bli helt merkelig å bli meg selv igjen, i den grad jeg kan komme tilbake til "normalen".

Helt merkelig at alt dette snart er over.
Tiden har flydd!

Legger ved en video jeg laget med bilder av jentene sammen, fra lillesøster var nyfødt og til nå.
De har det så utrolig gøy sammen, det er så kjekt! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var nok uvant uten kur ja, men sikkert deilig også!

Håper strålingen går bra, og at du slipper noen bivirkninger *krysser*

Herlig film av to nydelige jenter.

Anonym sa...

Så gøy film av jentene =) Du er kjempeflink med foto!!

Krysser fingrene for at stålingen går så fint som man kan forvente!

Anonym sa...

Virkelig 2 herlige jenter du har :)
Håper du har det bra :)
Har tatt ut mini fra barnehagen, følte det ble best slik...

Vis du forsatt vil finne på noe en dag så hadde det vært kjekt, beklager at jeg har vært så treig der...

Hilsen en storesøster kjenner :)

Anonym sa...

Nydelige jentene dine!!

Masse lykke til med innspurten!

Anonym sa...

ååå!! se hvor glade de er i hverandre da! Den søskenkjærligheten er bare herlig. Har mange slike søsken bidler av Sebastian og Daniel jeg og! Hvordan laget du den filmen da? *blond...*hehe..

Og se hvor stor storesøster har blitt det siste året! Helt utrolig!! Nei, du har virkelig noen herlige jenter vennen!! :)

Håper strålingen går smertefritt for seg! Vips så er det over!! hopper for den jeg!! Håper dere har ei fin helg!! Klem!

Anonym sa...

Så mange flotte bilder av jentene. De er kjempesøte!