tirsdag 4. mars 2008

Krefter kom til meg

I dag har jeg vært helt totalt utslitt!
Eide ikke et snev av krefter da jeg stod opp. Var svimmel og klarte såvidt å spise/drikke.

Skikkelig typisk, akkurat i dag da minsten skulle være hjemme og på 1årskontroll.
Fikk nå levert søsteren, og kommet oss på kontrollen.
Hun slapp unna vaksinene i dag, så hun kunne i grunn ha gått i barnehagen etterpå.
Vi må tilbake på fredag for å få tatt dem.

Okket oss hjem og fikk spist litt lunsj.
Gledet meg til hun skulle sove, så jeg skulle få samlet opp litt krefter. Hun sovnet kjapt, men sov bare en liten time.

Timen var lang fra hun våknet til sambo kom hjem. Da fikk jeg hentet søsteren, og gikk rett hjem for å legge meg.
Fikk hvilt meg lenge, og det gjorde godt. I ettermiddag hadde jeg ikke krefter til å spise middag engang.

Helt forferdelig å ha det slik, håper på en mye bedre dag i morgen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uff da, det hørtes ikke godt ut.
Håper det går bedre etter ei natt med god søvn.

Ida sa...

Du er dyktig, stå på!! Bare en kur igjen nå..*klemme*