fredag 7. mars 2008

Jeg har en 1åring!

I går (6mars) ble lillesøster 1 år.
Det er kjempemerkelig og ganske vemodig å ikke ha en baby lengre.
Jeg aner jo ikke om jeg noen gang vil få ha en baby igjen. (Ingen vet jo det, men sånn med tanke på om jeg er blitt steril eller ikke.)

Lillesøsters 1årsdag begynte ikke så bra. Hun var ganske så lei seg for det meste.
Det var stas med pakke da, helt til storesøster tok litt for mye styring.

I barnehagen hadde det vært stas å være midtpunktet. Vi fikk hjem en strålende blid jente, og det var godt! Hadde vært dumt om hun skulle være like lei seg hele dagen.
Hun hadde fått krone og greier.

På ettermiddagen kom farmor og farfar på besøk, og det var kjekt. :)

I dag har hun fått 1årsvaksiner, og det var ikke fullt så kjekt.
Hun har veldig vondt i armene stakkar, og hadde litt feber da hun la seg. Sovnet på bare 1 nattasang da, så hun var trøtt.

I morgen skal vi ha stort besøk. Blir spennende å se hvordan søsteren takler at lillesøster skal få så mange pakker og ikke henne.
Hun får nok gjerne en liten ting hun også :)


Formen min;
Tirsdag skrev jeg jo om, onsdagen var like dan.
Men i går våknet jeg overraskende kvikk. Og det holdt seg slik hele dagen i grunn, bortsett fra mine vanlige slapphetsbyger.
Det var godt :)


Til sist, et bilde av 1åringen.

6 kommentarer:

Karen sa...

ååååh, de er så søte de to jentene dine... Gratulerer igjen med det første året :) Vi gleder oss til i morgen!

Anonym sa...

Gratulerer med overstått 1-årsdag.
Jentene dine er kjempenydelige.

Håper formen din vedvarer slik at du føler deg kvikk og fin ;)

Klem fra en annen NM-mamma

Ida sa...

Gratulerer med vel overstått 1 års dag! For noen utrolig herlige jenter *smelter*

Anonym sa...

Nydelige jenter du har :-)

Anonym sa...

Gratulerer med overstått ettårsdag i huset :)

Og det er noen fantastisk nydelige jenter du har!!
(Bare si i fra om du trenger en svigersønn..hihi)

Anonym sa...

Gratulerer med overstått 1 årsdag.

Nydelige jenter *smelt*