torsdag 28. februar 2008

Nest siste kur

...er over! :D
Tenk, nå er det bare én igjen!!
Én ussel kur, mens jeg har 15 bak meg. Er helt utrolig, men fantastisk.

Kuren gikk ganske greit i dag. Hadde min vanlige sykepleier egentlig, men hun hadde en fra poliklinikken med seg som skulle lære seg deres kurer. De blir slått sammen i april nemlig.
Hun var ikke noe særlig syns jeg. Også trodde hun jeg var 17 år!! Er det mulig?
Ble noe sjokkert da hun hørte jeg hadde to unger ja. "Hvor gammel er du egentlig??" Hun hadde da fødselsnr mitt foran seg.

Fikk sengerom med tv. Så da ble det nanny911 på meg. Tiden går så mye fortere om en har noe å se på.
Etterpå fikk jeg sove litt, og da jeg våknet var det bare 50ml igjen av kuren!
Hun fikk pent dobbeltsjekke denne gang, så hun ikke tok ut veneflonen før jeg var ferdig igjen.

Etter kuren var det ganske travelt. Gikk på safari og kjøpte meg litt mat i varmedisken. Marinert svinefilet med fløtepoteter. Potetene var så som så, men svinefileten var god.
Så hentet jeg ungene i barnehagen, traff sambo hjemme og skiftet, før det bar videre til svigers. Var hjemme kl 19.

Nå sover ungene. Tror jeg leverer de til frokost i morgen, så skal jeg hjem å sove!
Gleder meg nesten til neste gang som blir siste.

4 kommentarer:

Monica sa...

Ååå :) Så artig å lese at du snart er ferdig med dette, håper siste gangen går fort og greit!!

Anonym sa...

Kjære lykketrollet. Håper virkelig dette er siste gangen for deg. Har følt med deg gjennom hele lesingen. Hilsen Wit på NM.

Karen sa...

(Hmm, prøvde å legge inn kommentar men den bare forsvant uten å bli postet - så hvis det plutselig dukker opp to nesten like kommentarer fra meg, så vet du hvorfor) :)
Uansett...
Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen, siden jeg bare har lest og ikke kommentert i evigheter, og siden jeg selv alltid synes det er så irriterende når folk bare leser uten å kommentere min blogg (hehe)
Veldig bra at du endelig nærmer deg slutten på disse kurene, og når du er ferdig skal vi jo ut å feire :) det blir kos...
Hmm, må gruble på en "ferdig-med-kur-gave" til deg, for det har du virkelig fortjent :)
Sees...

Anonym sa...

Nå nærmer det seg slutten, ja! Må kjennes ganske så godt ut det.
Du har virkelig vært en tøffing gjennom denne tiden.
Ønsker deg masse lykke til med innspurten!!

Haci