fredag 8. februar 2008

Den gode uken

Da er den "gode" uken begynt.
Jeg er fortsatt sliten, men har ikke noen andre plager utover det. (som plager meg)
Er ikke kvalm, og kan spise/drikke det meste uten problemer.
Skal bare nyyyyyte de neste dagene!
Gleder meg ikke til torsdag.


I dag har jeg reservert billetter til Dagfinn Lyngbø show, den 15 mars.
Det er 2 dager etter siste kur. Regner med formen er lik som den alltid har vært, og da skal jeg klare å gå.
Blir som en liten feiring på en måte. :D
Skal gå med min bror og damen, og sambo også såklart.
Blir kjekt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott at du har gode uker også:-) Det er kjekt å lese!!Må si at det nesten er litt vanskelig å forstå hvor dårlig du er, for du ser veldig bra ut :-) Lykke til videre!! *klem*

Anonym sa...

Så bra at du har matlyst og alt ser så lyst og flott ut. Blir sikkert godt å gå på Lyngbø showet og få ledd litt. Har en kamerat som også går på cellegift, og han går det også bra med, selv om han også har varierende dager. Det er en utrolig tøff påkjennening det du er igjennom, men dette klarer du.
STÅ PÅ!

Klem Perper

Anonym sa...

lykke til i dag!




Hilsen NM.mamma