onsdag 20. februar 2008

Slitsom helg

Vi har hatt en veldig slitsom helg.
Lillesøster var i fin form igjen på lørdagen, men sambo var blitt smittet, så da var han "ute" hele den dagen.
Storesøster hadde høy feber og var helt utslått. På lørdags kvelden begynte hun også å kaste opp.

Jeg var livredd for å få det selv, så jeg pøste på med kvalmestillende.
Alle var friske igjen på søndagen, men ganske slitne alle mann.

På mandag var jentene i barnehagen og sambo på jobb. Men han ble dårligere utover dagen, og på kvelden kastet han opp igjen. Så han måtte ta seg sykedag tirsdag.

Og i dag har storesøster fått det andre veien stakkar.
Så hun har vært hjemme fra barnehagen og må bli hjemme i morgen også.
Hun er heldigvis i storform ellers, så det er ingen sak å være hjemme med henne.

Jeg har sålangt sluppet unna begge deler, men er vel ikke så trygg enda. Kun meg igjen nå...
Er ganske så uggen om dagen, men regner med det er cellegiftuggenhet.

I morgen er det 3 uker til jeg får min aller siste cellegiftkur.
Fikk brev i dag om innkalling til stråling. Skal på forberedelse 26.mars og 03.april, og så blir det 3-4 uker med stråling. Tipper første stråling blir 07.april.
Deretter er jeg ferdig! Tenk det! Et mål jeg aldri trodde jeg skulle nå, og nå er det egentlig like om hjørnet.
Skal bli helt vidunderlig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

huff stakkars unger og mann, krysser fingrene for at du slipper unna!
ja nå er det ikke lenge igjen, må være deilig å se en slutt der fremme. da kan livet begynne, regner med det har stått på vent en stund nå.
Lykke til videre

nm.mor

Anonym sa...

Stakkars syke *klemmer*
Håper dere får ei bedre uke denne uka.

Tenk du er snart ferdig Lykke. Det blir godt for deg.