fredag 15. februar 2008

Nok en kur over

Gikk som vanlig.
Men på slutten ble jeg kjempeforbanna.
Sykepleier sa kuren var ferdig, og tok ut veneflonen. SÅ sjekker hun posen, og der var mer igjen! Ny veneflon og på an igjen. :( Det er det verste....
Men alt ville ikke inn, så hun gav opp til slutt. Da tilga jeg henne såvidt litt.

Merker jeg blir mer og mer sliten etter hver kur nå.
Hentet jentene i barnehagen og gikk rett hjem og la meg. Sambo var akkurat kommet hjem.
I sengen ble jeg. Sov litt. Våknet av at lillesøster skrek og skrek. Tenkte det var tennene, men hun var nok dårlig. Noen timer etterpå kastet hun opp. 3 ganger.
Men har ikke kastet opp noe mer i dag, vært i god form og spist nesten normalt.
Da jeg hentet storesøster i barnehagen i dag så hadde hun feber. Kl 18 var den oppe i 40, og hun fikk paracet.
Begge sover godt nå, heldigvis.

2 kommentarer:

Ida sa...

Uff,og du som er så uvenn med de veneflonene :( Som sykepleier to be er det nyttige erfaringer å ta med seg, takk som deler dem!

Håper dere holder dere friske i huset, er vel litt som skal gås igjennom når man starter i ny barnehage, dessverre.

Og ha en god helg, og uke!

Anonym sa...

Hei, så kjedelig at du måtte til med ny veneflon. Synes du er kjempetøff! God bedring til de små, håper ikke de smitter deg.

-annemede