mandag 4. februar 2008

Verker

I dag har jeg verket og verket, overalt.
Det som er litt skummelt er at jeg verker veldig i hjerteområdet, men det er vel bare noen muskler rundt som er litt vonde. Verker mest i skuldre/nakken, og har svak hodepine.
Jeg slapp unna disse vondtene etter forrige kur, så har hatt en "pause" og skal vel egentlig ikke klage for mye.

Dagen i dag har vært veldig daff. Jeg har vært slapp og ikke hatt ork til noe.

Dagens oppmuntring er at storesøster har hatt en super dag i barnehagen! :D
Fikk en sms i 11 tiden om at hun hadde det kjempefint, og det gjør godt for et mammahjerte.
Har merket hjemme også at hun har hatt en god dag. Solstrålen vår er tilbake! Håper bare det varer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott at det går bedre med storesøster i barnehagen.
Masse lykke til videre i kampen din.



nm-mamma

Anonym sa...

sånn verker i brystområdet har jeg også hatt. Muskulært ja! men fy så vondt det kan gjøre..også blir en jo litt bekymret! :( men det er vel over nå forhåpentligvis! Klem!!