mandag 5. november 2007

Da er det ny kur....

Da er det klart for nok en kur.
Er så lei nå!
Skal ha kur 4A, altså min 7.kur.
Håper så inderlig at det bare blir 12 kurer, for da er jeg over halvveis nå.
Blir nok veldig skuffet om det blir 16, men er innstilt på det.
De fleste sier at jeg må tenke 16 kurer, og heller glede meg over hvis jeg slipper 4 av dem. Men man tenker jo automatisk at man håper på 12. Helt umulig å la være å gå å håpe på det.

Bare en mnd igjen å gruble, for da kommer det endelige svaret. Blir det 12 eller blir det 16?
Hvis det er likt på innsiden som på de kulene jeg kjenner, så er jeg ganske sikker på at det blir 12, for de har ikke krympet en millimeter siden forrige ct.


Kom til en ny lege på sykehuset i dag, og det var litt kjipt.
Nå er jeg jo blitt så godt kjent med den forrige. Hun var så grei, så menneskelig og ikke bare "lege". Håper det er kun i dag hun er borte, for hun var savnet.

Kl 10 i morgen blir det ny kur.
Kjenner jeg gruer meg.
Håper det går like bra som de forrige gangene, for jeg har en del jeg vil være med på denne uken.
Har bursdag på fredag, og den vil jeg ikke feire ved å være dårlig!

Den 11 november er det 2 mnd siden sist jeg var dårlig. Er egentlig ganske heldig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til i morgen!

Ida sa...

Håper det går bra med deg *klemme*