onsdag 7. november 2007

Kur 4A (7.kur)

Kom ganske presis kl 10.

Kuren var forsinket, og kom ikke før 1045.

Hadde smurt hendene inn med emlakrem, for å ikke kjenne de vonde stikkene ved å sette inn veneflon.
Satte inn første, kjente ingenting :D
Men, den virket ikke!!!
Prøvde igjen i en annen åre... kjente litt. Den blodåren sprakk den også :(
Måtte prøve en tredje gang. Der jeg ikke hadde satt på emlakrem.
Det var så vondt!! Gråt nesten... kroppen min reagerer på helt andre måter på smerte nå enn for 2 mnd siden.
Heldigvis virket åren.
Så kommer saltvannet. HATER det saltvannet!! Blir så utrolig kvalm!
Fikk kvalmestillende intravenøst. Virker kjapt, heldigvis.

Fikk også beroligende denne gang, fordi jeg hadde bryggene omgangsyke i tillegg.
Denne brøt heldigvis ikke mer ut.

Kuren begynner 1130.
Jeg skulle ta paracet, ene giften gir feber. Men klarte ikke svelge dem.
Saltvannskyllingen mellom hver kur er FORFERDELIG!!!

Kl 1330 begynner jeg å skjelve. Noe enormt. Helt ukontrollert.
Får vondt i hele kroppen, pga den spenner seg sånn.
Feberen steg til 38.
Klarte å få i meg paraceten.
Skjelvingen gikk over etterhvert. Da klarte jeg ikke bevege noe, så vondt, nesten som kraftig gangsperr.

1405. Kuren er over. Jeg skal reise meg, så svimmel, så uvel.
Rett hjem til mamma for å hente ungene, hun er sliten.
Vel hjemme hos oss selv sov jeg fra 16 til 1730. Det gjorde godt, men våknet like uvel.

Har så lyst å bare gi opp nå. Jeg er sliten. Orker ikke mer. Hvordan skal jeg overleve 9 kurer til???

Tok sovetablett på kvelden. Kunne nok klart meg uten, men det var så lettvindt der og da.
Ungene sov heldigvis hele natten uten å våkne.

Hatt en travel dag i dag.
Veldig fin dag, til tross for medisinske plager.
Vært på raske menn, the fast show.
Utrolig bra!!
Noe helt annet enn tvprogrammet deres på tvnorge. (som jeg ikke liker)
Vel verdt pengene! :D

Nå skal jeg sove. Håper på en finfin dag i morgen. *prøver å være optimist*

Ingen kommentarer: