torsdag 8. november 2007

Jeg har bursdag i dag!

I dag, 09 november, er jeg 21år! (den viser 08.november, men det er over midnatt nå altså :p)
Det trodde jeg ikke for 3 år siden, at jeg skulle være tobarnsmamma som 20åring.
Jeg var såvidt fylt 19 da eldstejenta ble født.

Mange har nok tenkt at det var aaaltfor tidlig. Men jeg tror det hadde en mening.
Jeg kan kanskje ikke få fler barn etter endt behandling, så er veldig, veldig takknemlig for de to jeg har fått!
Er SÅ glad for at jeg valgte bort utdanningen, og fikk barna.
Utdanningen fortsetter jeg med til høsten, forhåpentligvis. :D
Men hvem skulle tro jeg skulle få kreft som 20åring?
Det er veldig tøft.
Jeg begynner også å se syk ut.
Håret blir stadig tynnere, og jeg har fått "striper". Er nok rett rundt hjørnet at jeg må fjerne alt. Jeg ser ofte blek ut, og er ofte slapp.
Lite gøy.

Dagen i dag skal feires først med å ta det helt med ro.
Kanskje jeg får sove lenge?

Utpå ettermiddagen skal ungene til svigers. Storesøster savner farmor.
De overnatter der til lørdag.
Fredags kveld skal jeg på nattåpent å shoppe, dersom jeg har krefter til det :D


Torsdagen har jeg gått med en utrolig uggen kvalme.
Håper den slipper taket innen morgendagen er her!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :)

Anonym sa...

gratulerer med dagen som var!! jeg hadde som deg og to barn som 20 åring. fikk nummer en når jeg var 17 og nummer to når jeg var rett over 19. hadde aldri valgt anderledes om jeg kunne. nå er jeg 27 og har 4 små...men å få kreft som 20 åring er ikke noe noen forventer, det er en fryktelig og snikende sykdom. håper att du klarer deg godt gjennom kurene dine og att du blir helt kvitt dritten.... masse lykke til videre.

Anonym sa...

Gratulerer med 21-årsdagen din, håper du fikk en fin dag til tross for kurer og plager for tiden.

Det er vondt å lese historien din, og jeg håper så inderlig at du slipper å ta 16 kurer...

Lykke til videre.

Cathrine som dumpet over bloggen din.

Anonym sa...

Gratulere med overstått! Jaggu tøft du har det for tiden. Er nok en ganske tøff påkjenning. Endelig godt at du har barna dine!

Håper du får en fin helg.

Klem Perper

Anonym sa...

Gratulerer med 20-årsdagen som var!

Ida sa...

Gratulerer med dagen som var! :-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som har vært. Huff det er vondt å lese hvor tøft det er for deg nå. Tror ingen skjønner hvor tøft dette er om de ikke har vært gjennom dette selv. Man vet man er nødt, men hele deg stritter i mot. Det er så tøft. Bra du prøver å komme deg litt ut når du orker. Kjenner igjen den der.... jeg skal gjøre det og det.....om jeg orker den dagen.... Det blir hele tiden et forbehold. Husk at du blir ferdig og da går det oppover igjen....men det tar tid og det er viktig at du tar deg tid til å ta vare på deg selv og bygge deg opp. Jeg var ikke flink til det. Jeg ville så mye mer enn kroppen egentlig orket. Viljen og staheten vant....Derfor har det tatt for lang tid å komme seg opp igjen.

Ta godt vare på deg selv og ta i mot den hjelpen du kan få. Din energi skal brukes til å gi deg glede. Det er tid for det nå.

Stor klem fra Jessica på FP som tenker på deg...