lørdag 10. november 2007

En kjedelig tid

Ja, det er en veldig kjedelig tid.
Jeg er så rastløs, har så mye jeg skulle ha gjort.
Men så er jeg så slapp at jeg orker ingenting.
Holder på å gå i bakken bare av å gå over stuegulvet, helt tappet for krefter.

Pleier å være slik helgen etter kur.
Jeg orker absolutt ingenting, og har i grunn ikke lyst til å gjøre noe heller.
Men samtidig må jeg kjenne på denne rastløsheten da.

Forrige periode mellom kurene var veldig bra.
Mens denne perioden ser ut til å bli mindre bra.
Lite livslyst, lite glede, lite spiselyst.

En kur til, så er det ny CT.
Da får jeg vite om jeg må ha 12 eller 16 kurer.
Kommer til å knekke sammen dersom det blir 16....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Forstår godt at du synes det er pyton, kvalme er ikke gøy i det hele tatt. Likevel vet jeg jo ikke hvordan du har det heller..

Håper du slipper unna med 12 kurer. Er ganske spent på ct prøvene dine.

Anonym sa...

Vet ikke hva jeg skal si. Men en god varm klem, kan jeg iallefall bidra med.
Dette kommer til å gå bra, så stå på, og ta en dag av gangen!

*stor varm klem*
Perper

Anonym sa...

Sender deg en klem jeg og, vet ikke hva annet jeg skal si jeg heller..
Krysser alt jeg kan for at du slipper unna med 12 kurer.

God klem til deg

GeekyGirrrl

Anonym sa...

Lykke til, håper det holder med 12.
Klemmer fra Kif

Anonym sa...

Det kommer til å gå kjempefint uansett Marianne. Jeg lover

Klem May Britt

Anonym sa...

Uff, sender en varm klem og ønsker deg lykke til. Håper du slipper med 12 kurer nå.
MsM

Anonym sa...

Sender deg varme tanker og mange gode klemmer. Krysser alt for at du slipper unna med 12 kurer.

Klem fra ei på NM:)

Mingi sa...

Heisann.. :)
Et lite tips, ser at du og reagerer på saltvannet, det gjorde jeg og, fikk da glukose istedenfor.. Det kan kanskje være verd et forsøk å be om det. :)
Tenker på deg!
Klemmer fra Camilla (Interference)

Anonym sa...

Kom over bloggen din da jeg leste et innlegg av deg på NM. Vet ikke helt hva jeg skal si, unge mennesker burde ikke få kreft. Men du skal bli frisk! Klem fra Stito