onsdag 10. oktober 2007

Kur 3B (5.kur)

Ja, da var dagen her. Dagen jeg håpte aldri skulle komme.
Kom på sykehuset ca 0945.
Satt inn veneflon, og herregud som jeg hater den!!
Så kom skyllevannet. De skyller med saltvann før og etter kur, samt mellom posene.
Er det jeg blir kvalmest av. Det er jo bare så ekkelt. Føler en vanvittig trang til å bare rive av meg veneflonen.

Kuren begynte 1018, og hun satte den i gang uten at jeg merket det, så jeg gikk glipp av 2 minutter
Først den røde cellegiften som tar 15 min, så to blanke som tar 5-10min hver.
Dermed kommer den svære posen som skal gå på pumpe.
Den er såååå kjedelig. Jeg tok med meg broderiet i håp om å kunne sy litt, men verket sånn i hånden der veneflonen satt at det nyttet ikke.
Så jeg dro frem mobilen og spilte i 2 timer. Fikk nesten ny rekord på tetris

Posen skulle være ferdig 1305, men den var ikke ferdig før 1315.
DET var lange 10 min det!

Så var kuren ferdig, og hun kom med det stygge saltvannet sitt igjen.
Jeg trodde ikke jeg skulle overleve!
Endelig, 1320, kunne jeg dra til ungene.

Ikke kvalm, men litt svimmel.

Før vi dro opp til ungene måtte vi stoppe på kjøpesenteret å shoppe litt.
Det gjorde godt :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du tålte kuren godt!! Hvordan går det nå da? Mange klemmer!!

Ida sa...

Nå har jeg lest hele bloggen din.. Sender masse varme tanker og energi i deres retning.. Dette må være beintøft, og ikke minst med to små barn i tillegg..

Håper formen har vært bra etter siste kur!!

Ps, så godt du skriver hvordan du opplever sykepleierne, og hva du tenker - det skal jeg ta med meg, er selv student nå så! :)

Ida aka Lita84 på NybaktMamma