mandag 22. oktober 2007

Dagen før kur 3B

Da var dagen kommet til en ny runde.

Dro alene på sykehuset i dag, og det var ganske herlig.
Så befriende på en måte...

Forsov meg litt, så kom 10 min for seint. Dette var grunnen til at jeg dro alene.

Hater å sitte i blodprøvekø. Alltid kommer det noen med rød lapp, og de blir prioritert. Ender opp med at man sitter i en evighet og venter.

Fikk komme inn til legen 15 min før jeg hadde time, men i følge henne var jeg 45 min for sen. Heldigvis var det rolig dag, så det hadde ikke noe å si.
(jeg har alltid time til blodprøver kl 10, og til lege kl 11. Men hos henne stod det lege kl 10)
Blodprøvesvarene var ikke kommet. Ellers var alt normalt.
Spurte om hun kunne se på CTbeskrivelsen, og det kunne hun.
Kulene var nå alt fra 1,1cm til 1,8cm. Alt over 1 er forstørret.
Tidligere var de opp til 5 cm, så det er veldig bra!
Det har ikke gått noe ned de to siste kurene, men typen kreft jeg hadde ble ofte erstattet med bindevev. Da vil ikke kulene forsvinne helt, men er kreftfri.
Dersom jeg fortsatt har kuler etter endt behandling vil de ta en ny biobsi, bare for å være sikker.


Ellers er formen min veldig bra. Gikk like bra etter forrige gang som gangen før.
Jeg håper virkelig det fortsetter!!

Vi har vært en tur over fjellet i helgen. Hadde surpriseparty for broren min som ble 30. Det var kjempekjekt!
Men ungene er veldig sliten i dag, etter turen. Mer sutrete kunne man ikke få dem.

Har ikke hørt noe om blodprøvene i løpet av dagen, så regner med at alt er flott.
Da blir det ny kur i morgen kl 10.
Etter denne er jeg kanskje halvveis!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til.
Skal tenke på deg.
*klemmer*

Anonym sa...

Lykke til i morgen, vet hvordan du har det. Får håpe du får sove godt og ikke tenker for mye.
Klem fra Hilde

Mie sa...

heihei vennen. så flott at det går bedre. Tenker masse på deg. Du e utroli sterk. Hold ut, har en sterk følelse av at dette kommer til å gå bra ;) Masse klemmer fra Mie