mandag 8. oktober 2007

CT resultat

Overlegen ringte meg i dag.
Svulstene har krympet veldig masse!
Det har så og si halvvert seg, og det på 4 kurer.
Dette er jo kjempeflott! Selv om jeg håpte på at de hadde krympet så mye mer...

Jeg hadde en pakke med kuler mellom lungene før på hele 5 cm, i tillegg til flere "single" kuler.
Legen sa ingenting om denne pakken nå, og største kulen hun kunne finne var 2,5x1,5cm.

Spurte henne om hun trodde jeg måtte ha 12 eller 16 kurer.
Dette kunne hun egentlig ikke svare på, men hun ville ikke bli overrasket om jeg måtte ha alle 16. Litt skuffet ang det, men alt kan skje.
Kanskje jeg er så heldig at alt er vekke på neste CT! *håpefull*


Nå er ungene levert til barnevakt, og vi har en barnefri natt.
Skal få ryddet litt, før det er natt.
I morgen skal jeg møte opp på sykehuset 0930, håper kuren kan starte kjapt.
Og jeg håper den går like bra som sist!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var jo veldig gode nyheiter! Håpar kuren i morgon går greit at du slepp unna den verste kvalmen no og.

Anonym sa...

Lykke til med dagens kur, håper formen holder seg finfin.

Anonym sa...

Veldig bra!! ;) Håper kuren gikk bra i dag og at du slipper den verste kvalmen!! tvi tvi!! Klem fra Ålesund! :)

Anonym sa...

Tenker masse på deg! Glad for at kuren gjør jobben sin! Lykke til med kuren i morgen!

Klem

Monica sa...

Lykke til! Vi heier på deg!! :)