tirsdag 15. juli 2008

En mnd til kontroll

I dag er det akkurat en mnd til jeg får vite om jeg er frisk sålangt eller ikke.
Må si jeg gruer meg.
Har oppdaget en ny pitteliten kul på halsen, langt nedi en grop.
Den kan ha vært der hele veien da, at jeg bare ikke har oppdaget den før nå.
Hadde en del småkuler som kom og gikk på den siden av halsen gjennom hele perioden, så satser på at det bare er det. Kanskje jeg brygger på noe. Været er så veldig skiftende, så forundrer meg ikke om jeg blir forkjølet nå.
Må huske å ta det opp på kontrollen. De kan ikke gjøre noe før uansett.
Om den blir større så går jeg til legen tvert da! Nå er den kanskje 0,5x0,5cm, og det er jo ikke forstørret i det hele tatt. Alt under 1 cm regnes som normalt fikk jeg vite.

Jeg føler meg litt bedre nå faktisk. Formen stiger, og jeg orker litt mer.
Blir fremdeles fort sliten da.
Har siste uke alene med ungene nå før sambo tar ferie.
Vi skal bl.a besøke astrid lindgrens verden. Storesøster gleder seg masse!!
Om jeg spør henne om vi skal besøke pippi, så svarer hun ivrig; "ja, og Emil!"

Lillesøster har kommet seg. Ferdig med antibiotikaen nå.
Og hun har begynt å gå!!
Begynte for en uke siden, og nå går og går hun.
Glemmer seg innimellom, men om vi sier "du kan jo gå!" så reiser hun seg og fortsetter gående. Så stolt.
Mormoren så henne i går, hadde ikke sett henne gå. Hun ble imponert over hvor flink hun var!
Men det er vel sant som de sier, jo eldre de er når de begynner jo mer stødig er de.
Storesøster var også nøyaktig 16mnd da hun begynte.
Her er film fra forrige tirsdag, den dagen hun begynte. *stolt*


Hun har også begynt å bable mye. Vi var ute med båten i helgen, og da kom vi forbi et jorde med to hester. Da vi kom inn igjen pekte hun villt ut og bablet ivei, skulle fortelle farmor at hun hadde vært i båt og sett hesten. Utrolig artig! :D

Det er en herlig alder de i! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende med kontrollen, håper og tror du er frisk.

FLinke lillesøster!

Anonym sa...

Så flink og fin hun er! Jeg tror helt sikkert du er frisk nå!

Klemmer sendes din veg fra meg!