torsdag 20. desember 2007

Årets siste kur!

Da er jeg ferdig for i år! Fikk kur 5B (10.kur) den 18.desember.

Kom veldig sent i gang på denne kuren.
Kom 1015, og da var alt opptatt. Fikk beskjed om å få komme til om 10 min, men først kl 11 kom dem tilbake til meg.
Jeg fikk først plass i en stressless, men en helt annen enn jeg har sittet i før. Fikk så tilbud om få være på sengerommet, og takket ja til det.
Der inne lå hun andre som også går igjennom samme kur.
Hun begynte en god stund før meg, men jeg raste forbi henne allikevel. :D
De første 3 giftene skal løpe fritt inn, så det er blodårene som bestemmer farten. Hos meg dryppet det kjempefort, men hos henne gikk det saaaakte, stakkar.
Fikk uheldigvis (?) ikke noe kontakt med henne nå heller, men kjenner at det egentlig ikke gjør meg så mye.

Inne på sengerommet var det tv også!
Fikk veneflonen i "feil" arm denne gang (høyre), så fikk ikke gjort så mye. Klarer verken å spille på tlf eller taste på pc med bare venstre.

Sendte mail til overlegen ang uendret/endret ct, og krevde ny forklaring.
Hun sa det at om denne CT viste 2-3 mm tilbakegang, så ser de det som uendret.
Men om neste CT viser enda 2-3 mm tilbakegang, så blir jo det plutselig snakk om 4-6mm tilbakegang, og da blir det alle 8 kurer.
Har 2 halve kurer igjen, så er det ny CT. Blir spennende!

Er veldig uggen, 2 dager siden kur.
Smaken i munnen er EKKEL, og det samme er alt jeg prøver å putte i meg.
Ikke særlig gøy.

Militæret har vi søkt om utsettelse for sambos del.
Kanskje han heller får slippe til til høsten?

Men nå kan jeg i det minste bare nyte resten av året, uten å tenke på sykehusbesøk!
Jeg gleeeeder meg til neste uke!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fint at du er ferdig for i år nå. Håper du får en fin og rolig julefeiring og at de neste prøvene viser god tilbakegang.
God Jul og et riktig Godt Nytt år.
Klem, Mathias sin Mamma.

Monica sa...

Håper du får en flott og koselig jul! :)

Anonym sa...

Ønsker deg og dine ei kjempefin jul og et godt 2008 med mange gode nyheter! Koos deg masse, det fortjener du :)

Anonym sa...

Krysser fingre og tær for at du snart er ferdig Lykke. Tenker masse på deg. Klem

Anonym sa...

Gledelig jul til deg og dine:)
Måtte 2008 bare bringe deg godheter.