onsdag 5. desember 2007

Kur 5A (9.kur)

Den gikk vel egentlig som forventet.
Irriterer meg litt at det fortsatt er ganske usikkert hvor mange kurer det egentlig blir.
Er så typisk legene å aldri bli enige med seg selv, og forandre på det de allerede har sagt.

Prøvde å få kontakt med overlegen, men hun hadde visst ikke noe mer å tilføye.
Får vel sende henne en mail tenker jeg.
Jeg lurer på HVOR vanlig det er at det plutselig begynner å krympe mer.
Det har jo krympet masse, men nå stått stille på 5 halve kurer.
Det høres jo merkelig ut om det plutselig skal begynne å krympe igjen nå.
Men jeg vet de ikke kan si noe sikkert, det kan de ikke før jeg er ferdig.
Men de kan jo si hva som er vanlig da.
Hun HAR jo sagt uendret ct = 12 kurer
endret ct = 16 kurer
*frustrert*

Men det blir nå som det blir.
Hvorfor dette plager meg litt er fordi sambo skal egentlig i militæret slutten av mars.
Vi har tenkt at om det blir 12 kurer kan han dra, blir det 16 kan han ikke dra.
Han må søke utsettelse innen 14.desember.
Men nå får jeg jo ikke endelig svar før i januar.
Det går jo an å sende brev til militæret å høre om muligheten for å evt søke utsettelse i januar, å håpe på at de har forståelse for situasjonen.
Men det har de gjerne ikke.

Jaja, tilbake til kuren.
Veldig uggen under selve prosessen, men helt fin etterpå - frem til kvelden.
Måtte ta meg en sovetablett, så sov heldigvis godt hele natten.

Ganske uggen i dag, men har overlevd.

Bare 1 kur igjen nå, så er det jul!
Er nesten ferdig med julegavene - herlig! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det må jammen være frustrerende å ikke få svar. Det er jo nesten det verste. Tror nok jeg uansett hadde skrevet et brev til det militæret å søkt om utsettelse. Det er iallefall en bekymring mindre.
STÅ PÅ, dette går bra!

Klem perper

Anonym sa...

Hei
Jeg lurer på om ikke det er snakk om at du kan få en PET-scan? Det vil jo avdekke hva det er som gjør at lymfekjertlene forblir på samme størrelse nå.

Hilsen 3barsmor på Foreldreportalen

Anonym sa...

Heihei vennen. Så bra at du mest sansynlig bare må ha 12 kurer. Er ivrig leser av bloggen din. Når det hjelder militæret, så søk utsettelse uansett. Militærert forstår! Ifølge Jan Tore er det engne regler og sånt for personer i sånne situasjoner. Hvis dere ikke søker utsettelse, så skriv et brev likevel og forklar saken. Da vil de sende han til Håkonsvern og han vil få kontorjobb 8-4. Har nemlig sjekket litt rundt det, for har tenkt masse på deg i det siste og ber for deg. Gla i deg vennen

Ida sa...

Hvordan går det med deg i førjulstida? :)

Anonym sa...

Hei, Vil bare ønske deg mye lykke til, og sende deg mange gode ønsker om en fin føsjulstid.
Venter spent på oppdateringer og gode nyheter.

Mvh en mamma fra Nm