mandag 3. desember 2007

CT resultat

Og jeg er ikke mye klokere....

Overlegen min sa i juli;
Viser CT nr 2 ingen endring, så blir det 6 (12) kurer.
Viser CT nr 2 endring, så blir det 8 (16) kurer.

CT nr 2 viser ingen endring!! :D

Men, så måtte såklart legen i dag si at det blir 12 kurer, men dersom det krymper mer til neste CT igjen, så må jeg nok ha alle 16.
Dette tar ingen ende!
Men jeg tror ikke det er vanlig at det plutselig begynner å krympe igjen. Det har jo ikke krympet på 2 (4) kurer nå. (for de som er ny; 1 kur er 2 halve)

Så det er vel positivt, tror jeg!
Sånn som det ser ut nå, så er jeg ferdig i januar!

Blodprøvene i dag var fine.
Så i morgen blir det kur 5A, altså min 9. kur.

4 kommentarer:

Ida sa...

Dette var flott lesing! Håper du er ferdig i januar, og at du er ferdig med dette for alltid da..

Lykke til med "siste rest"!!

Og fortsett å oppdater :-)

Anonym sa...

Så flott!
Lykke til videre og håper du er ferdig i januar!

Anonym sa...

Så bra lesning, Marianne!
Håper du slipper med 12 kurer nå :)

Håper kuren i dag også har gått greit - har ikke sett deg på NM hele dagen, var derfor jeg måtte inn å se om det var noe nytt! Du fortjener en fin og rolig tid frem mot jul, så null bivirkninger denne gang! *basta*

Snakkes :)

Anonym sa...

Håper du er ferdig i Januar. :Krysse fingre:

Flott bilde av storesøster, hun er virkelig et lite sjarmtroll.

Hilsen
GeekyGirrrl