fredag 15. august 2008

1.kontroll unnagjort

En nervepirrende dag!!

Hjalp ikke mye på at timen var så sent som 1410.
Mens vi ventet kom den gamle sykepleieren min. Hun kjente meg knapt igjen.
Gøy å treffe på henne igjen.

Fikk komme inn veldig presis.

Legen var overrasket over at jeg hadde brukt så lang tid på å bygge meg opp igjen.
Tok stoffskifteprøver, men de ville hun ikke få svar på før ut i neste uke.

Så til saken.
Ctbildene viste uendret/litt mindre. Kulen jeg oppdaget tidligere hadde vært der hele tiden, og var faktisk mindre den også. Hun ble ikke noe bekymret for den uansett etter å ha kjent på den.
Tok "vanlig" undersøkelse, og alt er helt fint!

Så jeg ble frisk!! :jubler:


Nå gjelder det bare å holde det borte!
Skal på ny kontroll i november.


Har vært hos mamma i dag og spist hjemmelaget blomkålsuppe. Det er jo bare sååå godt!
Også kake etterpå såklart!

Dette går bra... var det siste legen sa før vi gikk ut!

Herlig å kunne begynne på livet mitt igjen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nå sitter jeg har og tårene renner... Så flott...
Nå kan du se fremmover og konsentrere deg om resten av ditt liv:)
Lykke til!

Anonym sa...

Kjmpeglad på dine vegne!!! =)=)

Klem fra Rebecca

Lykketrollet sa...

Tusen takk! :D

Anonym sa...

Er utrolig glad på dine vegner! Nå kan du begynne å tenke fremover. Selv om du nok ikke klarer å legge dette bak deg på lenge enda så er du helt frisk for øyeblikket!

Karen sa...

dette er jo en fantastisk god begynne-på-nytt mulighet...Du får omfavne den for altd et er verdt :)

*Klemmepå*

Unknown sa...

Dette var godt å høyre!
No må du nyte livet!
Klem frå Jannicke

Anonym sa...

Så herlig!

Anonym sa...

Du er utrolig dyktig! Rett og slett beunrdingsverdig!