mandag 30. juni 2008

Sykemeldingen nærmer seg slutten...

Da har jeg hele 3 dager igjen med sykemelding.
Hva som skjer videre aner jeg egentlig ikke. Har jo søkt attføring, men ingen svar enda. NAV er treig!

Fikk også akkurat tilbake kvitterigen og det fra det jeg skulle få tilbake etter tannlegebesøket. Men ingen penger...
De roter sånn syns jeg.. Må ringe dem igjen i morgen.

Formen min er svakt litt bedre, endelig!
Men jeg blir fortsatt veldig fort sliten. Jeg er helt utslått nesten hver eneste kveld.
Har mange slapphetsbyger om dagene der jeg bare går og gjesper og gjesper og er utrolig trøtt. Da er det sånn at jeg føler at bena kommer til å svikte.
Men dagen starter oftere og oftere uten at jeg er utslitt, så det er jo et stort skritt på vei. Var veldig kjedelig den perioden jeg startet utmattet.

Helgen har vært kjempefin!
På fredag var vi i bursdagsbesøk til en 1åring. Det var kjekt, ungene storkoste seg og kaken min ble nesten spist opp. :D

På lørdag var vi i gullbryllup. Veldig kjekt det også.
Men da det begynte å ose alkohollukt overalt var det på tide å gå.
Jeg trives ikke når det drikkes mye alkohol rundt ungene.

På søndag var vi på Bergen barnefestival. (Norges største oppblåsbare lekepark)
Det var jo bare helt genialt!
Ungene hadde det SÅ gøy. Og så tøffe de er da. Kastet seg utfor alle mulige rutsjebaner.





Vi måtte såklart rutsje vi også. :D



I hoppeslottet klarte til og med lillesøster å stå! (Hun går fortsatt ikke helt enda)


Med litt overbalanse da.



Var kjekt å se hvor mye de koste seg!




God trim var det i alle fall!
Perfekt for meg :)

Nå er det bare en uke igjen av barnehagen for jentene, så er det ferie.
Da blir jeg alene med dem 2 uker før sambo tar ferie.
Godt at været kommer seg i alle fall, da er det jo mer vi kan finne på. :)


Har vært dårlig med blogginnlegg her, men ikke så mye å skrive om når alt er som før.
Er vel egentlig ikke så mange som henger med lenger heller, Hehe.

Kontrolldagen nærmer seg med stormskritt. Snart bare en måned til CT.
Gruer meg! Er nesten sikker på det er dårlige nyheter.

Får prøve å nyte sommeren i det minste.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei!
Godt å lese at du begynner å føle deg litt bedre. Så deg jo i går, og hadde jeg ikke visst, hadde jeg aldri gjettet at du har vært så syk for bare så liten tid siden.

Ser ut som jentene koste seg i Vestlandshallen ja!

Og du, gjett hvem som var på Vero Moda og kjøpte seg hettejakke/genser i dag? ;-)

-Rebecca

Karen sa...

:) det så kjempegøy ut da... Masse stilige "i farten bilder"...